Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2008 19:24 - Е - малка част от мен - споделена болка
Автор: witch670 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 893 Коментари: 0 Гласове:
0



Депресиращата музика помага на мен, и на цялото ми същество да осмисли отново и отново нещата в живота ми . Неща като : здраве, приятели, любов ... дали имат някаква връзка помежду си ... да - може би любовта и приятелството .... донякъде де.
Седя и се чудя дали съм изпуснала много неща в живота си до сега ... майка ми казва "за всичко си има време" , но може би за някои неща дори съм избързала .. може би е грешка, а може би не - кой знае?!
Живота ми е свързан с купища , купища грешки осъзнати късно ... по - добре късно , отколкото никога , нали ... ? Да , да ама не. Грешките са от всякакви порядки .. не мисля да се задълбочавам в спомени - просто няма смисъл да си го причинявам.
Света се бори с много неща ... неща като със СПИН, трафика на хора, наркоманията, насилието , войната на улицата ... дори и срещу глобалното затопляне .... признавам си - на това последното найстина се смях с глас ... как ще се бориш срещу глобалното затопляне с концерт примерно : "Концерт от незнам си кой световни звезди ПРОТИВ Глобалното затопляне" - Смях .... Смях ....
Е да - реших и аз да взема да се боря срещу нещо ... гледам модерно вече е станало ... но нещото срещу което ще се опитам да премеря сили е лично - да лично е - не е някаква прищявка ... говоря за домашното насилие .... Толкова неща съм изчела по този проблем , но никъде до сега не видях написано това, което преживявах и продължавам да преживявам .... Да ... Домашното насилие съчетава в себе си много неща - колкото и странно да ви се струва ... То, може да бъде под формата на изолация , или финансов контрол. Или може би емоционална, физическа или сексуална злоупотреба .... или заплашване ... Да - странно , а? Е колко неща съчетава в себе си - нека ги изброим - цели шест ... щастливец е този , който се заблуждава, че незнае какво е домашното насилие, че не се е сблъсквал с него .... няма човек , в този свят , който да не знае какво е домашно насилие ...
Та ... при мен домашното насилие съчетаваше четири от посочените критерии, а в момента насилието се простира само до две от тях .. Няма да споменавам  , за кой четири, и кой две са останали ... това са просто лоши спомени. Но според мен, срещу това трябва да се бори главно човечеството - спрем ли някак си насилието , ще можем да се справим и с всичко останало ... то насилието управлява света ... и трябва да започне да се изкоренява от по-малките участъци - като домовете .. не трябва да живеят такива изроди свободно и ненаказани , заради това , което са, и което причиняват на хората около себе си.
Нека се замислим за това и да предприемем някакви мерки .


Тагове:   малка,   мен,   болка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: witch670
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40999
Постинги: 26
Коментари: 1
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930